Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο μου

Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο μου
Η ελπίδα μου ονειρεύεται και
τα όνειρα μου ακόμα ελπίζουν... !

Simon Kouskounis is an established Greek composer , arranger and producer from Athens with many successful releases and participation in many international digital compilations and playlists .
A versatile composer, especially of but not limited to Instrumental music, he has collaborated with many well known Greek singers and musicians .

19 Ιανουαρίου 2020

Περί Πνεύματος …



Greek Lounge
The Playlist on Spotify

Μερικές σκέψεις μου ακόμη , πέραν αυτών που που έχουν ήδη ειπωθεί και γραφτεί στο blog μου . 


  • Ο όποιος οργανισμός συλλογικής διαχείρισης υποχρεούται να λειτουργεί με την αρχή της ισότητας ,της πλήρους διαφάνειας , χωρίς νεποτισμό και κλίκες .
  • Με ισότιμη αλληλεγγύη προς όλα τα μέλη του και με σύμμαχο την κοινωνία που οφείλει να την έχει ενημερώσει σωστά και εφ όλης της ύλης .
  • Με σύμμαχο τον χρήστη είτε είναι ραδιόφωνο ,είτε ξενοδοχείο , εστιατόριο , μουσική σκηνή , μπαρ κλπ …
  • Να στέκεται αρωγός και στον δημιουργό αλλά και στον χρήστη χωρίς να τον βάζει απέναντι με απειλές , μηνύσεις , κλείσιμο επιχειρήσεων …
  • Είναι υποχρεωμένος να εξηγεί πλήρως και με διαφάνεια την κάθε διανομή , τα αδιάθετα και τους λόγους μη διαθέσεως …
  • Να δημοσιεύει πλήρεις , διαφανείς ισολογισμούς και καταστάσεις αποτελεσμάτων χρήσεων που να βρίσκονται στην διάθεση παντός ενδιαφερόμενου .
  • Υπεροψία , αλαζονεία και ραθυμία από τους συνεργάτες του Χ οργανισμού θα πρέπει να εντοπίζονται και να απομονώνονται αμέσως .
  • Φοβού τα μονοπώλια και τους ηγεμόνες !
  • Συνοπτικά οι διαχειριστικές θέσεις θα πρέπει να είναι αιρετές , ισότιμες , διαφανείς και μόνον από μέλη-δημιουργούς .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου