Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο μου

Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο μου
Η ελπίδα μου ονειρεύεται και
τα όνειρα μου ακόμα ελπίζουν... !

Simon Kouskounis is an established Greek composer , arranger and producer from Athens with many successful releases and participation in many international digital compilations and playlists .
A versatile composer, especially of but not limited to Instrumental music, he has collaborated with many well known Greek singers and musicians .

16 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΑΓΝΑΝΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ



  C1
Θυμήθηκες τη μέρα της γιορτής μου
Κι ευχήθηκες στο τηλεφωνητή μου
 Κι αν έφυγες τα χρόνια κι αν περάσαν
Δεν ξέχασες ο χρόνος μια ανάσα
 R1
Έλα σε θέλω σε χρειάζομαι
Το ξέρεις πως σε νοιάζομαι
Για μια ζωή
Έλα η ελπίδα μου ονειρεύεται
Και τα όνειρά μου ελπίζουνε
Καινούρια αρχή
C2
Μ’ αρνήθηκες στα νεύρα σου επάνω
Σ’ αρνήθηκα χωρίσαμε μα πάλι
Σε σκέφτομαι  μες στου ποτού τη ζάλη
Σε σκέφτομαι ζωή άδειο μπουκάλι
 R2
Έλα σε θέλω σε χρειάζομαι
Το ξέρεις πως σε νοιάζομαι
Για μια ζωή
 Έλα η ελπίδα μου ονειρεύεται
Και τα όνειρά μου ελπίζουνε
Καινούρια αρχή



Το Όνειρο Αγναντεύει την Ελπίδα

Στίχοι - Μουσική - Ερμηνεία :

Σίμος Κουσκούνης
CD : Αλήθειες κι Αγωνίες
WaveMusic WM 135-2 © 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου