Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο μου

Καλωσήρθατε στο ιστολόγιο μου
Η ελπίδα μου ονειρεύεται και
τα όνειρα μου ακόμα ελπίζουν... !

Simon Kouskounis is an established Greek composer , arranger and producer from Athens with many successful releases and participation in many international digital compilations and playlists .
A versatile composer, especially of but not limited to Instrumental music, he has collaborated with many well known Greek singers and musicians .

06 Φεβρουαρίου 2011

Δέκα Χρόνια

C
Μοιράστηκα μαζί με σένα μια ζωή
Μοιράστηκα μαζί με σένα το κάθε τι
Και άγχος κι αγωνίες
Και ζήλιες και υπερβολές
Και όνειρα σαν κι εκείνα
Που σπάνια λες
Και πόνο και μεράκι
Και λύπη και χαρά
Τα δέκα  χρόνια μου
Τα τρυφερά

R
Δέκα χρόνια φύγαν λες
Και ηταν ένα όνειρο που είδα χθες
Δέκα χρόνια μα θα στο πω
Ποτέ σου δεν αγάπησες ό,τι αγαπώ!

C
Σου χάρισα τα πιό ακριβά μου μυστικά
Σου έδειξα και μια ξεκάθαρη ματιά
Το γέλιο κι η χαρά σου
Κοντά μου γίνανε διπλά
Το δάκρυ και τα βάρη
Γίνανε μισά
Μα ξέρεις να θυμάσαι
Το κάθε μου  ‘’γιατί’’
Τελειώσαν όλα τώρα
Και φταίς εσύ !

R
Δέκα χρόνια φύγαν λες
Και ηταν ένα όνειρο που είδα χθες
Δέκα χρόνια  φταίς δε φταις
Θα με θυμάσαι πότε πότε και θα κλαις

……………………….SOLO………………………..

Δέκα χρόνια φύγαν λες
Και ηταν ένα όνειρο που είδα χθες
Δέκα χρόνια κι όμως φταις!
Θα με θυμάσαι πότε πότε και θα κλαις



ΣΤΙΧΟΙ – ΜΟΥΣΙΚΗ: ΣΙΜΟΣ ΚΟΥΣΚΟΥΝΗΣ
15-04-04       1:38 πμ
  
  
Δέκα Χρόνια
Στίχοι - Μουσική - Ερμηνεία :
Σίμος Κουσκούνης
CD : Δέκα Χρόνια
WaveMusic
WM 131-2 © 2004



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου